I'M ALWAYS WELCOME EVERYBODY HERE.....

Monday, June 22, 2009

Weekend yg x brapa mnjd....

Salam....

pe nk citer ek...oo ye r last weekend...xde apa sgt pun...planning nk ajak hubby bersiar2, berjln2 dan meronda2 tp plan tuh hanya berkubur di dlm hati....:( huhuhuhu....then ari sabtu plan nk join dak2 opis p mkn n main bowling pun x mnjd gak....aku cancel di saat akhir....atas sbb apa? sbb ntah la mebi pk, aku sonok2 mkn ngan kawan2 then hubby aku lak t mkn pe ek...(erm bagus x aku?hehehe).....thn ngan byk keje2 umah yg perlu di settlekan....so akhir nya qol celyn (opismate) ckp aku x jd join...then tgh2 basuh baju, hubby aku ajak p pandan sbb parents dia dh nk balik ari nih...bersiap2 then sampai kami di pandan,lepak2 selepas asar papa n mak mertua ku gerak pulang ke jb...kami lepak jap di umah umah mak sedara hubby then sebelum maghrib kami pulang n singgah tesco ampang jap utk beli sedikit brg umah....hajat nk p pasar mlm setiawangsa nk carik air soya semulajadi x tercapai sbb hubby nk cpt balik coz mlm dia ada appoinment ngan kawan2 dia....so pegi la pasar mlm mini yg x de apa sgt pun di jual n xde apa yg di hajati...so just beli buah....balik aku sambung kerja suri rumah aku...ahad hubby dh plan nk mengemas so aku rsa better kemas sama2...sonok kan....tp x jd hubby kuar ada hal jap....then nk ajak hubby p jln2 ronda2 pusing2 nanti pas dia balik x menjd lagik...akhirnya aku just dok umah n buat kerja2 umah....settle semua...penat sehhhh sampai mlm akhirnya aku x lalu nk mkn sbb penat...hhuhuhu...tp tgh mlm kebulur gakla...hahaha....padan muka aku....

p/s:SELAMAT HARI BAPA kpd semua bapa2 di seluruh dunia ini.....

1 comment:

  1. ala..siannyer x dpt jln2 ek..ape kata ina pusing keliling rumah tu..7 kali ke or ikut penat kali..berjalan gak tu..disamping dpt exercise..bleh senang beranak..hehe..jgn mare..selamat hari raya...

    ReplyDelete